Sunday 6 December 2009

Kuidas ma omale "sokijukud" tegin. Sock blockers.

Olen juba ammu soki-blokkijaid tahtnud. Tegelikult ma ei teagi, kuidas neid eesti keeles kutsutakse, on ikka nii või? Netist olen mõned õpetused leidnud, kuidas neid ise teha. Märksa soodsam, kui osta! Näiteks juhendid Little Sesame Knits blogis ja Eskimimi Knits blogis. Tarkused kokku kogutud, asusin tegutsema.

IKEAst leidsin plastikust painduvad lõikelauad, kaks tükki komplektis, mõõtmed 37*29 cm. Siis asusin joonistama, võttes näidiseks ühe soki.


Mõõtsin jalga ja proovisin, kuidas joonis mõne teise sokiga sobib. Nurk laba ja sääreosa vahel tuli märksa laugem, kui Little Sesame Knits blogis oleval joonisel. Seal on see nurk lähedane täisnurgale. Pidin ära kasutama mõlemad lõikelauad, ühele ära ei mahtunud. Lõikamiseks kasutasin tavalisi kääre. Pool tunnikest ja sokijukud valmis!

2 comments:

  1. Sokijukud nime olen kuulnud nende kohta kasutatavat ja mulle see meeldib :D
    - Savitaks

    ReplyDelete
  2. Aitäh, Savitaks! Kasutan kohe, vahva nimi!

    ReplyDelete